PENGALAMAN PENGAUDITAN

Saya mulai menyertai Bahagian Audit Dalam & Siasatan AM pada September 2010 dan ditempatkan di Cawangan Kelantan Darul Naim yang merupakan negeri kelahiran saya. Saya begitu berbangga kerana dapat menjadi salah seorang warga Jabatan Audit Negara dan dapat berkhidmat di tempat kelahiran sendiri.

Sehingga hujung tahun 2010 saya telah melaksanakan Pengauditan Akauntabiliti Indeks (AI) Pusat Kos di tiga tempat iaitu di Kem 1 Rejimen Sempadan-Tanah merah, Kem 2 Rejimen Sempadan-Jeli & Markas Staf Stesen Temerloh(MSST).

Dan selepas tahun 2011 saya telah terlibat dalam Penaguditan AI di Pusat Tanggungjawab(PTJ) iaitu di Markas Briged Ke Sebelas Kem Sg. Buloh & Kementerian Pertahanan Cawangan Sabah.

Comments

Popular posts from this blog

CONTOH KERTAS KERJA PROJEK KHIDMAT MASYARAKAT : ANAK YATIM

KOMUNIKASI

PENTADBIRAN KEWANGAN KERAJAAN MALAYSIA